Formular reclamație

Formular reclamație


Reclamație

Dăm o atenție deosebită întrebărilor și părerilor tale, încercând să procesăm și să răspundem rapid solicitărilor sau reclamațiilor primite. Reamintim astfel cateva precizări din Termeni si conditii înainte de completarea și depunerea unui Formular de Reclamație. Termeni si condiții (extras)

8.3. Cumpărătorul are obligaţia să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve şi să utilizeze produsele în conformitate cu instrucţiunile date de Gregor, care nu raspunde pentru defecţiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor prescripţii de catre client.

8.4.Toate reclamaţiile se vot transmite în scris, prin accesarea în site și completarea unui Formular de reclamaţie RECXXX, în maxim 48 ore de la data livrării către client, iar după acest termen aceasta nu mai este valabilă.

8.5. Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

8.6. Gregor va răspunde reclamaţiei în termen de max. 5 zile de la primirea acesteia, în vederea soluţionării putând decide:

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.
  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa.
  • acordarea unei reduceri.
  • respingerea reclamaţiei.

8.7. Nicio reclamaţie nu va fi luată în calcul dacă produsul a fost modificat, prelucrat sau s-a intervenit in orice fel asupra acestuia.

8.8. Clientul nu este îndreptăţit să solicite daune interese cu privire la calitatea sau cantitatea mărfurilor achiziţionate de la Gregor dacă nu a respectat procedura de reclamaţie menţionată.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs sau cu documentele însoțitoare(garantie, factura, etc.) ne poți trimite